آموزشی

بیشتر از نکات مهم توسعه مهارت های ما از سال 2021

پذیرش سریع فناوری و فشارهای همه‌گیری، متخصصان مالی را مجبور می‌کند تا مهارت‌های خود را بهبود بخشند و سریع. سرعت تغییرات در حال افزایش است و متخصصان امور مالی و حسابداری که می‌خواهند این روند را ادامه دهند، باید با قصد و تمرکز مهارت‌شان را ارتقا دهند.

برای کمک، ما با کارشناسان جهانی در سراسر صنایع مصاحبه کرده‌ایم تا در مورد اینکه چگونه متخصصان امور مالی می‌توانند مهارت‌های ضروری را که به آنها امکان می‌دهد در حرفه‌شان موفق باقی بمانند، مشخص کرده و توسعه دهند، مشاوره جمع‌آوری کرده‌ایم.

در اینجا فقط چند نکته برای توسعه مهارت‌ها وجود دارد که امسال برجسته بودند.

سعی کنید به اندازه لقمه، یادگیری متمرکز را انجام دهید

Giancarlo Brotto، مشاور آموزش جهانی برای SMART Technologies و یکی از بنیانگذاران Catalyst، انجمنی برای رهبرانی که به دنبال راه‌حل‌های جمع‌سپاری برای بزرگ‌ترین چالش‌های آموزش هستند، بر اهمیت توجه متمرکز در حین یادگیری تأکید کرد و خاطرنشان کرد که حتی اگر نتوانید تحویل محتوا را کنترل کنید. ، می توانید میزان زمانی را که برای آن صرف می کنید کنترل کنید.

او گفت: «بسیاری از کارشناسان پیشنهاد می کنند که همزمان بیش از شش یا هفت مفهوم را امتحان نکنید. از طرف دیگر، فکر می‌کنم زمان متغیر بهتری است. فردی که هر روز نیم ساعت یا حتی 20 دقیقه را به مدت پنج روز وقت بگذارد، بیشتر از فردی که همان زمان را صرف مطالعه در یک جلسه می‌کند، می‌داند. ”

بروتو گفت همانطور که در حال یادگیری هستید، فعال کردن مغز خود با استفاده از تمرین بازیابی بسیار مهم است. او گفت: “هر چند وقت یکبار مکث کنید تا آنچه را که تازه یاد گرفته اید یادداشت کنید.” “ببینید که آیا می توانید آن را بازیابی کنید.”

اگرچه ممکن است فکر کنید که نوشتن همزمان یادداشت ها، خط کشی یا برجسته کردن کلمات در حین تماشای یک فیلم آموزشی یا گوش دادن به یک مربی زنده موثر است، بروتو گفت که کلید انتقال دانش جدید به حافظه بلندمدت زمانی اتفاق می افتد که به طور منظم برای ایجاد خلاصه های کوچک مکث کنید. یا برای نشان دادن مفاهیم کلیدی، نقاشی بکشید.

او گفت: «مکالمه یا حتی بهتر از آن، درگیر شدن در بحث‌های پیرامون مفهوم یا موضوع جدید نیز راه بسیار مؤثری برای فعال نگه داشتن یادگیری و ماندگار کردن آن است.

خود را ضد روبات

هوش مصنوعی (AI) هر صنعتی را مختل می کند و امور مالی در صدر فهرست قرار دارد. طبق گزارش Mordor Intelligence، انتظار می‌رود بازار هوش مصنوعی فین‌تک تا سال ۲۰۲۶ تقریباً ۲۴۰ درصد رشد کند. بهبود و اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی بر هر سرویس مالی، از جمله مدیریت ریسک و پیشگیری از تقلب، بیمه نامه، مشاوره سرمایه گذاری و مدیریت ثروت، تجزیه و تحلیل هوش تجاری و تجارت تأثیر می گذارد. نکته کلیدی این است که بیاموزید چگونه با هدف قرار دادن شکاف های به جا مانده از انقلاب هوش مصنوعی مرتبط و ضروری بمانید.

اما ساده ترین راه برای اینکه خودتان را ضروری کنید؟ شکاف مهارتی در محل کار خود را برطرف کنید! نظرسنجی بارون گزارش می دهد که تقریباً 30٪ از مدیران مالی معتقد نیستند که کارکنان آنها آماده پاسخگویی به تقاضای شرکتشان برای مهارت های هوش مصنوعی هستند و 60٪ قصد دارند در آموزش توسعه حرفه ای سرمایه گذاری کنند تا نیروی کار خود را ارتقا دهند.

برای ایجاد یک ابتکار یادگیری هوش مصنوعی در سازمان خود تلاش کنید و خود را به عنوان حامی پروژه داوطلب کنید. می‌توانید مدیریت تغییر و توسعه سازمانی را به رزومه یا CV خود اضافه کنید.

یک طرح واضح با حلقه های بازخورد دنبال کنید

از آنجایی که شما در حال کار با شخصی برای بهبود مهارت هستید، کارلا ام. مک کال، CPA، CGMA، شریک مدیریت AAFCPAs، یک شرکت مشاوره CPA و مستقر در نیوانگلند در ایالات متحده، توصیه می‌کند که در این مسیر “برنده‌های کوچک” داشته باشید. به معنای نقاط بازرسی واضح است که نشان دهنده پیشرفت است و شما را برای ادامه دادن انگیزه نگه می دارد. او اضافه کرد که در صورت نیاز به انجام اصلاحات در برنامه خود، باید مطمئن شوید که در طول فرآیند از مربی یا همتای خود بازخورد جمع آوری کنید.

او گفت: «تا آخر صبر نکن. “تقریباً مانند یک فرآیند چابک است، جایی که شما در طول مسیر در حال یادگیری و انجام آن هستید، بنابراین می‌توانید محور حرکت کنید. در هفته اول.”

یادگیری مادام العمر را دنبال کنید

یادگیری به خودی خود یک مهارت است و توسعه آن یک محرک حیاتی برای موفقیت شغلی بلند مدت است. کلید مرتبط ماندن در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، تبدیل شدن به یک “یادگیرنده عمدی” است.

هر هفته زمانی را برای شناسایی سرمایه گذاری (زمان و پول) که می خواهید در توسعه خود انجام دهید، اختصاص دهید.

محتوایی (پادکست، کتاب، وبینار، کلاس‌های آنلاین از Alison، Coursera، LinkedIn Learning، Udemy و غیره) مصرف کنید که به شما کمک می‌کند مهارت‌های خاصی را بیاموزید و نیازهای آموزشی و توسعه مستمر را برآورده کنید.

اگر می خواهید رشد کنید، باید بخواهید خودتان را مختل کنید. از خود بپرسید: “چند وقت یک بار کاری را خارج از منطقه راحتی خود انجام می دهم؟” کمی ناخوشایند بودن می تواند ما را برای رسیدن به اهدافی که هرگز فکرش را نمی کردیم سوق دهد.

نتایج مثبت را تجسم کنید

جولیا کر هنکل، یک مربی اجرایی مستقر در آفریقای جنوبی، به تعویق انداختن کار را به عنوان یکی از موانع اصلی برای تقویت و حفظ انگیزه شخصی معرفی کرد و از متخصصان خواست تا نحوه عملکرد این فرآیند ذهنی را درک کنند.

او توضیح داد: “هنگامی که به تعویق انداختن، متخصصان تمایل دارند بر روی کاری که از آن اجتناب می کنند تمرکز کنند. آنها خود را در حال انجام کار تصور می کنند که اغلب منجر به تصویر ذهنی و احساسات منفی می شود و از آنجایی که احساسات باعث رفتار می شود، خطر اجتناب افزایش می یابد.”

با این حال، به جای تمرکز بر روی خود کار یا پروژه، بر نتیجه تمرکز کنید – و به طور خاص، احساس لذت و موفقیت که با تکمیل کار به وجود می آید. به گفته کر هنکل، با تمرین مداوم این تکنیک ساده اما قدرتمند، تغییر تمرکز به زودی خودکار خواهد شد.

هنگامی که نتیجه مثبت و حس موفقیت را تجسم می کنید، خاص و خلاق باشید. برخی از احساسات فیزیکی، عناصر بصری و جلوه های صوتی را در چشم ذهن خود تداعی کنید… و متوجه شوید که تمایل شما برای انجام عمل چگونه تغییر می کند.”

او خاطرنشان کرد: این فرآیند را چند بار در ابتدای روز کاری خود تکرار کنید، و با انجام این کار، مغز شما یاد خواهد گرفت که به طور خودکار تصاویر انگیزشی و تداعی های مثبت پیرامون کار و اهداف شما تولید کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا