آموزشی

راهنمای خرید علاقه مندان به تلفن

1. GOOGLE PIXEL 4A

بهترین تلفن برای تبادل نظر با اندروید 12 بتا

بسیار خوب، من گفتم که قصد ندارم در این راهنما چیزی منطقی را توصیه کنم، اما شاید این توصیه ای است که بسیار منطقی است: اگر می خواهید با نسخه بتا اندروید 12 مشکل داشته باشید اما نمی خواهید آن را روی خود نصب کنید. تلفن اصلی، فقط باید یک Google Pixel 4A بخرید. این فقط 350 دلار است (این فقط 20 دلار بیشتر از هزینه تعمیر صفحه نمایش شکسته در آیفون 12 پرو مکس است) و می تواند با جدیدترین و بهترین نرم افزار گوگل حتی قبل از عرضه عمومی کار کند.

می‌دانید که نسخه‌های بتای اندروید نامرتب خواهند بود عمر باتری بد خواهد بود، باگ‌های زیادی وجود خواهد داشت، ممکن است برنامه‌های خاصی به درستی کار نکنند بنابراین نمی‌خواهید آن را روی دستگاهی قرار دهید که واقعاً باید به آن اعتماد کنید. بر. پس از پایان دوره بتا، Pixel 4A دستگاهی عالی برای آزمایش با دنیای رام پس از فروش است. یک Pixel 4A دریافت کنید و آن رام‌ها را به دلخواه خود فلش کنید.

2. MICROSOFT SURFACE DUO

بهترین تلفن برای اینکه مردم بروند «وای، آیا این یک تلفن است؟»

به عنوان یک علاقه‌مند به تلفن، شما از قبل این حقیقت تلخ را می‌دانید: مایکروسافت سرفیس دو گوشی خوبی نیست. پردازنده قدیمی داره دوربین از هر آیفونی در پنج سال گذشته بدتر است. عمر باتری قطعا عالی نیست. انجام کارهای ساده داغ می شود. اشکالات نرم افزاری بسیار زیادی وجود دارد. این یک نسخه قدیمی از اندروید دارد. حتی از شارژ بی سیم یا پرداخت های NFC پشتیبانی نمی کند! اوه بله، و این کیفیت ساخت مشکوک وجود دارد که باید نگران آن بود.

اما چیزی غیرقابل انکار در مورد Surface Duo وجود دارد، مانند دستگاهی از آینده که به اینجا می آید تا در اوایل قرن بیست و یکم به ما برکت دهد. خیلی نازک است، دو صفحه دارد، لولا فوق العاده مرتب است. آن را در عموم باز کنید و مطمئناً کسی را وادار می‌کنید که بپرسد “وای، این یک تلفن است؟” که همه ما می دانیم که هدف نهایی در اینجا است. سپس می‌توانید تمام ویژگی‌های جالب آن را به آن‌ها نشان دهید، درست بعد از اینکه آن روز برای پنجمین بار راه‌اندازی مجدد شد.

3. APPLE IPHONE 12 PRO MAX

بهترین تلفن برای اینکه به خودتان بگویید که به دوربین واقعی نیاز ندارید

سال‌هاست که به ما می‌گویند دوربین‌های گوشی آنقدر خوب هستند که نیازی به دوربین واقعی ندارید. آیفون 12 پرو مکس ممکن است بهترین نمونه از آن باشد. این یک سنسور بزرگتر دارد! سه فاصله کانونی دارد! می تواند با Dolby Vision HDR فیلمبرداری کند!

در نهایت، این دوربین هنوز هم یک دوربین تلفن است و واقعاً نمی تواند کیفیت تصویر یا کنترل خلاقانه ای را که با یک دوربین بدون آینه بزرگتر دریافت می کنید، نگه دارد. اما هی، زندگی در این دروغ بسیار سرگرم کننده است و می توانید تفاوت بین تصاویر 12 Pro Max و سایر گوشی ها را کاملاً ببینید. وقتی آنها را روی یک صفحه بزرگ منفجر می کنید. و بزرگنمایی کنید.

4. OPPO FIND X3 PRO

بهترین تلفن برای گفتن “شما نمی توانید این را در ایالات متحده دریافت کنید”

شاید بهترین انعطاف پذیری تلفن، بیرون کشیدن تلفنی از جیب شما باشد که هیچ کس دیگری نخواهد داشت. اگر در ایالات متحده هستید، Oppo Find X3 Pro همان گوشی است. دارای ویژگی هایی است که نمی توانید در هیچ تلفن آمریکایی داشته باشید و طرحی دارد که در همه جا نخواهید دید، مانند دوربین میکروسکوپ و برآمدگی دوربین به آرامی گرد. مطمئناً در شبکه های تلفن همراه اینجا واقعاً عالی کار نخواهد کرد، وارد کردن آن یک دردسر گران است و هیچ ضمانتی نخواهید داشت. اما فقط به حسادت چهره دوستانتان فکر کنید وقتی به آنها می گویید نمی توانند این تلفن را داشته باشند.

5. ONEPLUS 9 PRO

بهترین تلفن برای زمانی که متوجه می‌شوید که گوشی‌های پیکسل عالی نیستند، اما شما هم سامسونگ نمی‌خواهید

گوشی‌های پیکسل گوگل دارای نرم‌افزار فوق‌العاده‌ای هستند و سپس همه چیز متوسطی دارند. گوشی های سامسونگ سخت افزار باورنکردنی دارند اما مملو از نرم افزارهای سنگین و تبلیغات واقعی در داخل برنامه های استوک هستند. OnePlus 9 Pro این تفاوت را تقسیم می‌کند نرم‌افزاری مشابه نرم‌افزار گوگل در سخت‌افزار دارد که عملاً سامسونگ با لوگوی متفاوت روی آن است.

9 Pro دقیقاً همان چیزی است که علاقه مندان به تلفن سفارش داده اند: یک دستگاه رده بالا و زنگ و سوت با تمام مشخصات اما هیچ کدام از مشخصات اصلی آن.

6. SAMSUNG Z FLIP 5G

بهترین تلفن آخر هفته برای زمانی که در حال «قطع اتصال» هستید

اینجا آخر هفته فرا می رسد، با تمام وعده های آرامش و لذت. شما به تلفنی نیاز ندارید که بهره وری شما را افزایش دهد، شما به چیزی نیاز دارید که در جیب شما بیفتد و با نمایشگر رنگارنگ حواس شما را پرت نکند مگر اینکه کاملاً به آن نیاز داشته باشید.

Z Flip 5G این گوشی است. می‌توانید آن را ببندید تا نادیده بگیرید و سپس باز کنید و یک گوشی هوشمند کامل در داخل آن داشته باشید، با تمام ویژگی‌هایی که در تلفن‌های بدون فلیپ دریافت می‌کنید. شما در حال سازش هستید بدون اینکه واقعاً مصالحه کنید، زیرا همه ما می دانیم که واقعاً قصد قطع ارتباط برای آخر هفته را نداشتید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا