آموزشی

بهترین نرم افزار رایگان برای کامپیوتر شما

بهترین نرم‌افزارهای رایگان مربوط به هزینه نیستند، بلکه در مورد یک فرصت جدیدند- مجموعه‌ ای از کدها که سخت‌افزار گنگ رایانه را به استفاده هوشمندانه می ‌رسانند، ابزارهایی که می‌توانند هر چیزی را از ایجاد تعادل در خانه انجام دهند. بهترین کلاس زبان آلمانی در تهران برای یادگیری انتخاب شده است.

Recuva

اما اگر بخواهید یک فایل حذف شده را به قلمرو زندگی بازگردانید چه؟ Recuva یک برنامه پاک و ساده حذف شده از Piriform، سازندگان CCleaner است. بهترین کلاس ترکی استانبولی در تهران کاملا معرفی شده است.

Sumatra PDF

Adobe Reader ممکن است برای بسیاری از افراد پی‌دی‌اف‌خوان قابل استفاده باشد، اما درهم و برهم است، دائماً به‌روزرسانی می‌شود و اغلب توسط دستفروشان بدافزار هدف قرار می‌گیرد. اگر فقط به عملکرد اولیه نیاز دارید، به جای آن از Sumatra PDF استفاده کنید. سوماترا فاقد امکانات اضافی فانتزی است که در بسیاری از پی‌دی‌اف‌خوان‌های با امکانات کامل یافت می‌شود، اما وقتی صحبت از خواندن مستقیم فایل‌های فرمت سند قابل حمل به میان می‌آید، پی‌دی‌اف سوماترا بسیار سریع و کاملا دقیق است. اوه، و از آنجایی که کمتر از پیشنهاد Adobe در همه جا وجود دارد، هکرها تمایل دارند از سوماترا PDF دوری کنند.

Spotify یا iTunes

گاهی اوقات، آهنگ‌های انفجار تنها چیزی است که باعث می‌شود از راه دور انقباض در صفحه‌گسترده یا صندوق ورودی پر شده را نیز قابل تحمل کند. مشتری موسیقی دقیقی که شما می خواهید بستگی به این دارد که آیا قبلاً یک سرویس را خریداری کرده اید یا خیر. برای نوپدیدهای موسیقی دو برنامه را توصیه می کنم: iTunes و Spotify.

کلاینت آیتونز ویندوز بسیار بد است، اما کار را انجام می دهد – و این کار شامل دسترسی شما به دنیای وسیعی از دانلودهای موسیقی ممتاز و همگام نگه داشتن کتابخانه موسیقی آیفون شما با رایانه شخصی شما است. در همین حال، Spotify یک سرویس استریم همه چیز است که می‌توانید با میلیون‌ها آهنگ سطح بالا در دسترس است، اگر برایتان مهم نیست که به چند تبلیغ گوش دهید، همه رایگان هستند.

یک مدیر رمز عبور

حملات هک پرمخاطب در چند سال گذشته به این موضوع منجر شده است: شما به رمزهای عبور قوی نیاز دارید و برای هر سایتی که بازدید می کنید به رمز عبور متفاوتی نیاز دارید. به جای استفاده از ده ها کد الفبایی عددی در نوگین خود، یک مدیر رمز عبور دانلود کنید.

چندین گزینه در دسترس است، اما مورد علاقه ما LastPass است، یک مدیر رمز عبور مبتنی بر ابر که رمزهای عبور قوی و تصادفی تولید می کند و اعتبار شما را در تمام دستگاه های شما به صورت رایگان پیگیری می کند. Dashlane یکی دیگر از گزینه های ستاره ای است، اما نسخه رایگان آن به یک دستگاه محدود می شود. راهنمای PCWorld در مورد بهترین مدیران رمز عبور می‌تواند به شما کمک کند تا همه گزینه‌های موجود را راهنمایی کنید.

مجموعه بهره وری

رایانه های شخصی در کمک به شما در انجام کارها عالی هستند – اما تعداد کمی از آنها با مجموعه بهره وری نصب شده عرضه می شوند. حلش کن، آمار! حتی اگر قصد ندارید به طور منظم از مجموعه بهره وری استفاده کنید، هوشمندانه است که قابلیت های ویرایش اولیه را در رایانه خود در دسترس داشته باشید.

انبوهی از مردم به آفیس افسانه ای مایکروسافت سوگند یاد می کنند. من هم همینطور. اما اگر به زنگ‌ها و سوت‌های بی‌شمار آفیس نیاز ندارید، مجبور نیستید دلارهای کلان را روی آفیس بیاندازید. جایگزین های رایگان و خوب فراوان هستند، با LibreOffice (تصویر) که پرچمدار گزینه منبع باز و رایگان است. Google Docs که فقط به صورت آنلاین است نیز به شدت رشد می کند. راهنمای PCWorld برای بهترین جایگزین های رایگان مایکروسافت آفیس، گزینه های مختلف شما را توضیح می دهد.

کلید خودکار

مطمئناً ماکروها در Microsoft Word و Excel عالی هستند، اینطور نیست؟ AutoHotKey به شما امکان می دهد میانبرهای صفحه کلید سفارشی شده را برای هر برنامه یا اقدامی در رایانه شخصی خود ایجاد کنید. این دقیقاً برای مبتدیان نیست، زیرا پیکربندی AutoHotKey به اسکریپت‌های بسیار ابتدایی نیاز دارد، که اکثر مردم می‌توانند به سرعت آن را انتخاب کنند. هر چند وقتی مغزتان را دور آن بپیچید، جادوی واقعی است.

TunnelBear VPN

مرور وب سایت ها و ارسال داده های خصوصی از طریق هات اسپات های باز Wi-Fi فقط التماس برای هکرها برای گرفتن جزئیات است. شبکه های خصوصی مجازی اتصال شما را ایمن می کنند. اگر نیاز به ورود به وب سایت کاری یا ایمیل در استارباکس دارید، از TunnelBear برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود استفاده کنید. این سریع، آسان برای استفاده است، و برخلاف بسیاری از VPN ها، یک خط مشی رازداری ساده دارد.

نسخه رایگان فقط به 500 مگابایت داده در ماه محدود شده است.

بازی های رایگان!

همه کارها و هیچ بازی، هومر را به چیزی تبدیل می کند! بازار بازی‌های PC برجسته Valve، Steam، دور کردن استرس روز کاری را آسان می‌کند و برخی از آنها را از بین می‌برد… خوب، می‌دانید. شما تعداد زیادی بازی رایگان را در Steam خواهید یافت، و بازی‌ها اغلب برای مدت محدودی به صورت رایگان ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید یک جریان ثابت از بازی‌های رایگان داشته باشید، فروشگاه رقیب Epic Games هر هفته یک یا دو بازی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

به رایانه شخصی ویندوز 10 خود مسلط شوید

اکنون که رایانه شخصی خود را با بهترین نرم افزارهای رایگان بارگذاری کرده اید، زمان آن رسیده که خود ویندوز را فعال کنید. با بهترین راهنمایی‌ها، ترفندها و بهینه‌سازی‌های PCWorld در ویندوز 10، کنترل بیشتری بر روی رایانه شخصی خود با قیمت پایین و بدون هیچ چیز هزینه ای به دست آورید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا